وبلاگ طرفداران بازی الدر اسکورل

وبلاگ طرفداران بازی الدر اسکورل

وبلاگ طرفداران بازی الدر اسکورل

وبلاگ طرفداران بازی الدر اسکورل

بازی الدر اسکورل ،بازی کتیبه های کهن،بازی آنلاین،بازی الدر اسکورل آنلاین،بازی اسکایریم،Elder Scrolls Online،Skyrim ،بازی آنلاین اسکایریم

بایگانی

آموزش ازدواج در اسکایریم

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ

*به شهر «Riften» واقع در جنوب شرقی اسکایریم سفر کنید.
*در اونجا «Temple of Mara» رو پیدا کنید. مارا الهه عشق اسکایریمه! #رمانتیک
*در اونجا راهب معبد «Maramal» رو پیدا کنید؛ اکثر اوقات اونجاست. اگر نبود با استفاده از «Wait» بین ساعت نه صبح تا هشت شب به معبد برگردین.
*برین باهاش صحبت کنین و از منوی صحبت گزینه «I want to know more about the temple of Mara» رو انتخاب کنین. انقد گفتگو رو ادامه بدین تا گزینه خرید گردنبند (امیولت) مارا تو منو بیاد.
*گردنبند رو با قیمت دویست سِپتیم (واحد پول اسکایریم) خریداری نمایید (خوب میده ناموسن).
[نکته: شما تا با این راهب صحبت نکنید نمیتونین ازدواج کنین!]
*گردنبند رو پس از خرید حتما بپوشین. یادتون نره!!
[نکته: فقط با تعدادی از افراد اسکایریم میشه ازدواج کرد فکر نکنین هر خوشگلی دیدین رو میتونین مخ کنین ]
ضمنا؛ برای اینکه با اکثر از این افراد ازدواج کنید باید براشون مأموریت هایی انجام بدین.
*بعد از اینکه گردنبند رو بستین، افراد دم بخت که ببیننتون واکنش نشون میدن و میگن: «من تورو دوس؟ تو هم منو دوس؟ ^_^» و میتونین بگین آره و همینطوری برین سر خونه زندگیتون! بعد طرف قرار عروسی می‌ذاره و میگه فلان ساعت بیا معبد مارا تو ریفتن.
*یه مراسم عروسی شیک و خوشگل برگزار میشه.
*به پای هم پیر شین  ازدواج مزایای خوبی داره که اینجا بهش نمی‌پردازیم.
{تمام این مطلب دست نوشته و اختصاصیه خواهشاً لایک و کامنت یادتون نره و مارو به دوستاتون معرفی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
استاد بزرگ

نظرات  (۱۱)

وبتو دوس دارم😁

کارت خوبه 

امیدوارم همینجوری ادامه بدی😁

revil.ir

آقا من تمام اسکایریم رو رفتم تازه فهمیدم ازدواجم میکنه 
قبلا توی مراحل بازی انگار با این کشیش معبد صحبت کردم گردنبدی بهم نمیده !!!

ممکنه قبلا خریده باشمش بعد فروخته باشم 
چیکار میتونم بکنم واسه ازدواج؟

 

جواب دادمرسی حتی میتونی بهش بگی که هرکجارفتی همراهت بیاد 

چرا وقتی من اون جا میرم کسی با اون نام اونجا نیست بعد همین ساعت که نوشته همرو انجام دادم ولی هر بار که میرفتم کسی با این اسم نبود

چرا وقتی من اون جا میرم کسی با اون نام اونجا نیست بعد همین ساعت که نوشته همرو انجام دادم ولی هر بار که میرفتم کسی با این اسم نبود لطفاً اگه میشه کمک کنید

میگم با serana همون دختر هاکون که یکی از پادشاهای بازی هست هم میتونیم ازدواج کنیم؟ سفر ها و ماموریت های زیادی باهم رفتیم دلم نمیاد نگیرمش😍😜😝

ببخشید serana شاهزاده ی خون اشامارو مزگم باباشم همون پادشاه خون اشام

من خریدم ولی هیچ کس واکنش نشون نداد!

 

ایدیا یا سلنا؟؟  کدوم بگیرم؟؟ :(

سلام دوستان عزیز

دوستانی که رفتن به معبد ولی فرد مورد نظر رو پیدا نکردن برن با زنی به اسم Dinya Balu حرف بزنن زیاد حرف بزنید تا معموریت کتاب عشق یا یه همچین چیزی براتون باز بشه بعدش شمارو میفرسته تا دو یا سه عاشق رو بهم برسونید بعد تموم کردن کارتون آخرش برمیگردید باحاش حرف میزنید و گردنبند رو بهتون میده تامام بعدش رو خودم هنوز نرفتم ببینم که میشه با کی ازدواج کرد 

آقا من قدم به قدم مراحلو پیش رفتم،آمولت رو گرفت،با اونی که خواستم حرف زدم اما وقتی که میگه با مارمال راجب عروسی‌ات حرف بزن حرف میزنم باهاش اما گزینه قرار عروسی نمیاد،چیکار کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی